Filmfrossa

Lördagens filmkväll blev mycket lyckad med god mat,dryck och framförallt superbra film. Med det menar jag att den hade allt. Jag bedömer filmer enligt mitt egna betygssystem, håller jag mig vaken hela filmen så är den bra somnar jag är den kass. Jag vet att jag borde uttrycka mig mer sofistikerat, det kan jag (jag har 10p i filmvetenskap), men jag vill inte.
Dottern kom hem lyckligt och väl, arg som ett bi, men det är väl så det är att vara tonåring.
Söndagen gick i slöhetens tecken, lyckades damma bort "Martin L" som satt på mina axlar. Jag hade väldigt ont i halsen och då går det ju mycket lättare att lata sig.
Dottern och jag fortsatte att frossa i filmer som vi hyrde frampå eftermiddagen. Det var inte så svårt att välja filmer den här gången. Jag hittede en film som jag kunde snyfta till och en film som innehöll mitt favoritdjur saltvattenkrokodil.
Anledningen till att jag har krokodil som mitt favoritdjur är en lång och komplicerad historia som jag tänker återkomma till senare. Jag lyckades med att hålla mig vaken till båda filmerna vilket innebär att de var bra.
Det var min skööööööna söndag.

Kommentarer
Postat av: Helena

Bra då vet jag i fortsättningen när du tycker att en film är bra eller ej!

2008-07-14 @ 19:57:43
URL: http://gutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0