Härliga sommarlov!

Visst är det härligt med sommarlov? Solen skiner, badvattnet lockar med sin behagliga temperatur, blommorna växer i rabatterna och framförallt dessa ljumma sommarkvällar. Ja, jag har ändrat mig, jag älskar mitt sommarlov! Jag har funnit ro i mitt sökande efter sommarlovets mening och jag har kommit fram till vad det är som gör det. Jag saknar resandet! Efter vintern fantastiska resa till Australien så har jag inte riktigt landat. Jag saknar det landet, människorna, naturen och klimatet. Nu sitter jag här på min inglasade balkong och försöker att njuta av den svenska sommaren! Nej nu får jag bestämt sluta att gnälla. Kvällen är skön och maken, som sitter mitt emot mig med sin laptop, har börjat sin semester och jag gläds å hans vägnar. Hurra för semester och sommarlov!
Imorgon stundar en ny dag med vackert väder. hoppas jag. Förutom det ska vi gå på vernissage, middag med goda vänner ch bad i bad tunna.
Lev väl alla vänner där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0