Varför ska man ha sommarlov?

Jag har hela dagen funderat över varför jag ska ha sommarlov. Jag vet egentligen varför men jag tror inte att det passar just mig.
Vädret är uselt och det finns just inte något som lockar mig att pyssla med. Dottern lockade ut mig på en liten shopingtur, naturligtvis så kom hon hem med flera dyrbara fynd, och jag kom hem tomhänt. Men vad gör man inte för sina älskade barn.
Detta låter som om jag är en riktig dysterkvist men ack vad ni bedrog er. Det är bara det att jag vill hitta anledningen till varför jag ska ha sommarlov. Alltså den riktiga anledningen som inte innebär det där vanliga, vila, avkoppling, samvaro med goda vänner, städa garderober osv. Det här får jag nog ägna resten av sommarlovet till att fundera över 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0