Träning

Nu kan även jag sälla mig till träningsgemenskapen!
Jag går numera och tränar kondition regelbundet.Jag har inte velat prata så mycket om det  för man vet ju aldrig hur länge det håller i sig. Men nu har jag hållt på i drygt 2 månader och jag måste säga att det är riktigt roligt.
Igår när jag var där, på träningsanläggningen alltså, så hittade jag en ny maskin. En cykel med dator där jag kunde tävla mot mig själv. Det fanns en hel del program att välja på, jag valde en "en kvällstur", lät lagom trevligt. Plötsligt kände jag igen vägskyltarna, gula med svart kant, träden  (eukalyptusträd), toaletterna, dryckesautomaterna och mycket annat. Jag var i Australien, det underbara landet. Lyckan var fullständig, äntligen var jag tillbaka i Australien. Jag cyklade och cyklade och svetten porlade nedför min panna men det är ju varmt i Au så det var inget konstigt med det. Jag drömde mig bort och det kändes så bra. Plötsligt kände jag en lätt knackning på min axel, en vältränad flicka påstod att klockan var 19.00 och hon ville stänga. Vadå stänga, jag var ju i Australien! Ibland är livet grymt! Det var bara att sluta och åka hem till disken och städningen.
Gissa vad jag ska göra imorgon? Yes, I´m going back to Australia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ahaaa, det var den maskinen! Det låter ju fantastiskt bra. Vad kul att du har kommit igång och att du tycker det är kul.

2008-09-07 @ 22:57:13
URL: http://gutta.blogg.se/
Postat av: Leia

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-12 @ 21:33:28
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0