Semesteraktiviteter

Tänk vad mycket roligt man kan hitta på på sin semester.
Här kommer en lista på familjens aktiviteter den här sommaren:

Sova, populärt hos ungdomarna.

Sola, mycket populärt hos damerna.

Äta, populärt hos alla.

TV-deckare, populärt hos maken och mig. Tisdagskvällarna är heliga för hela familjen, god paj och annat godis är nödvändigt.

Städa, Ganska roligt att få ordning i garderoberna och grusfritt på golvet. Gissa vem som gillar det mest?

Umgås med vänner, bäst av allt!

Byggprojekt, altan med odlingskrukor i cement. Maken har varit upptagen hela veckan så jag antar att han gillar det mest. Men jag är inte sen med att ge honom beröm, för jag kan föreställa mig hur fint det kommer att bli.

Utflykter, populärt hos maken och mig. Sitter just nu på makens jobb i Gbg och väntar på att han ska bli klar............

Promenader, mest roligt för hunden och naturligtvis för maken och mig, vi hinner att "centrifugera".

Detta var lite av det vi gör just nu. Oj, nu är han klar, nu drar vi vidare mot stadens byggvaruhus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0